Lirikas 2020

Posted: 5 maija, 2020 in Citāti
Es neprotu elpot lēni,
man vienmēr elpas trūkst.
Un neprotu plūst rēni
pat palos, kad ledāji kūst.

Es esmu kā ubaga plaukstā
pēdējais maizes rieciens.
Un bezzibens negaiss vakarā aukstā –
prot tikai rūkt, bet neseko trieciens.

Es esmu par lielu, lai paņemtu rokās –
vēl viens pārpratums dabā,
Tāpēc ne vienmēr viegli man sokās,
bet vienmēr ticu, ka būs tikai labāk.

(05.05.2020)


* **

Starp Taviem pirkstiem dzīve vijas
Pa vienam pavedienam vien.
Un viss, kas būs, un viss, kas bijis
Starp Taviem pirkstiem maigi skrien.

Un Tavā sirdī mīloši skan puksti,
Tie skaistas melodijas dzied.
Un Tavu lūpu ieskāvienā čuksti 
Par ābelēm, kas tagad zied.

(28.04.2020)


***

Un šodien vējš elpu aiztur,
Pat zvirbulis sētā klusē.
Sens burvis asaras aizbur
Kaut kur citā pusē.

Tu celies un dūres sažņaudz,
Tu celies un tālāk skrien.
Tu neapstājies, Tu pāraudz,
Tavs ceļš ved uz priekšu vien.

Tu nezini vairs kā apstāties,
Stāvot Tu neesi Tu.
Tu nevari vairs to atļauties,
Lai pati sev piedotu.

(22.03.2020)

***

Nesiet mani uz saviem pleciem
Kā kādreiz nesu es jūs.
Dzīve ir kā neparasts aplis,
Kas tagad noslēdzies būs.

Nesiet mani savās sirdīs,
Kā savā es turēju jūs.
Tā es mūžīgi būšu blakus,
Kamēr vēl atmiņas būs.

(11.02.2020)

@necilveex
#KartonaTramvajs

Komentēt