Sociopāta dienasgrāmata: Piezīmes: Perspektīva depresīva dzīve kursīvā

Posted: Septembris 25, 2014 in Sociopāta piezīmes

Mana dzīve ir kursīvā rakstīts Edgara Alana Po stāsts. Mans Draugs, vai esi lasījis “Melno kaķi”? Tas esmu es.

Es šonakt atmodos ēnu apskauts. Nevarētu teikt, ka būtu daudz gulējis. Kādas stundas trīs. Nepārtraukta trauksmes sajūta nomoca kā lode, ko nevis iešauj deniņos, bet uzmācīgi cenšas iesist lodi ar āmura palīdzību. Un murgi. Murgi kā siena, kas nepārtraukti izplešanas un saraujas, viļņojas, pārskalojas un smacē apņemot mani un atņemot mani man. Čūska, kas iemetas krūtīs un pāršķeļ mani uz pusēm, kas katra izmisīgi cenšas aizbēgt ar vienu roku un vienu kājo lienot pa zemi katra uz savu pusi. Vai arī sapnis, kurā man piemetās nenormāla nieze. Es kasījos, kasījos, līdz noskrāpēju no sevis visu ādu un nagi, aizķerot kaulus, lidoja uz visām pusēm ar visām saknēm, kamēr acāboli no kliegšanas aiz sāpēm izspiedās uz āru un nokrāsojās sarkani.

Man šodien ir auksti. Nē, man ir auksti šonedēļ. Man mana dzīve šķiet auksta. Sveša un nepareiza. Kā vilciens bez bremzēm, kas cenšas braukt pa tramvaja līniju, kur demontēta jau pirms pusgadsimta. Un trauksmes sajūta nerimstas. Es esmu melns kaķis, kura dzīve ir beigusies, bet viņš pats to nenojauš…

Ko darītu Tu, ja zinātu, ka nākošās ieelpas var vairs nebūt? Ja bailes no kā tāda, kas nezināms slēpjas nākotnē vai tagadnē Tevi smacētu nost? Ko darīt, kad sestā maņa apslāpē visas citas un neprāts kā melnā tērpies zaglis klusi zogas pa Tavu sirdi, izzogot visu laimi un prieku? Ko darīt, kad negribas vairs neko? Kad rokas nolaižas un Tu iegrimsti melnā tumsā un dvēsele rij depresiju kā maratona skrējējs ūdeni. Vai pakrīt kā Ušakovu Nils…? Mana dvēsele mazpamazām sadrūp miljoniem mazos sapņos, kurus aprij murgu jūra. Ceļš uz neprātu ir atvēries un mana būtība aizšalc kopā ar rudens vējiem.

Komentēt

