Tauriņš

Posted: maijs 30, 2014 in Kalibrēts neprāts

Es vēlos būt tauriņš. Pacelties pāri ikdienai. Pacelties, spārnos pacelties un aizlaisties. Tikai lūdzu atpakaļ neskaties. Es būšu tauriņš. Maigu pirkstu pieskāriens Tavam pavasara pulsam. Tumša dzimumzīmīte lūpas pašā kaktiņā. Mazs atgādinājums par nesušo un pagājušo. Es būšu tauriņš. Baltiem spārniem un melniem punktiem, sarkanām asinīm un pelēku žulti. Bet Tu redzi tikai baltus spārnus un melnus punktus.

Esmu noguris tauriņš ar salipušiem spārniem. Pagātnes lipekļi, ķipekļi, rupekļi un citi pretekļi tajos saspļāvuši savas negācijas un saķipinājuši manus sapņus par uzbrukumu mākoņiem. Es vēlos vēlreiz tiem pieskarties. Mākoņiem. Rozā, baltiem un pelēkiem. Melniem, bet mīkstiem. Manējiem. Lūdzu neturiet mani, nepiesieniet, man laiks tuvoties mākoņiem.

Esmu izmisis, smaids ir izdzisis, par prieku esmu aizmirsis un tik maz kas jauns noticis. Esmu tagadnē iestidzis. Piedod, bet man tas ir apnicis.

Komentēt

